• Lorem ipsum
FAQ
Veel gestelde vragen
Kan ik het speelgoed en spelmateriaal ook ergens bekijken en voelen voordat ik iets koop?

U kunt een deel van ons speelgoed en spelmateriaal bekijken, voelen en beleven in ons magazijn in Zwolle. Ook bieden wij bedrijven, instellingen of stichtingen de mogelijkheid om vrijblijvend ons speelgoed en spelmateriaal op locatie te bewonderen. Mail of bel ons om een afspraak te maken.

Kunt u het speelgoed ook voor mij inpakken?

Ja, u kunt dat bij uw bestelling als 'extra product' bijbestellen. Grote producten zoals o.a. fietsjes kunnen we helaas niet voor u inpakken.

Kan ik speelgoed en spelmateriaal ruilen of retourneren?

U heeft de mogelijkheid om het bestelde speelgoed zonder opgave van reden te retourneren gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de producten ontvangt. U dient het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. Lees hiervoor eerst onze uitgebreide voorwaarden en aanvullende retour voorwaarden.

Retourneren kan echter alleen na overleg. Dit is helaas noodzakelijk om problemen met zoekgeraakte retouren te voorkomen. De kosten van het retour zenden komen in het geheel voor uw rekening. Uiteraard krijgt u kosteloos vervangende producten toegestuurd of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Onze uitgebreide (retour)voorwaarden kunt u vinden onderaan de homepage bij de algemene voorwaarden.

Mijn pakket/product is beschadigd? Wat nu?

Neem nooit beschadigde pakketten aan. We kunnen dan geen garantie meer geven op de producten. Is het product beschadigd of incompleet? Neemt u dan zsm en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de producten per mail contact met ons op. Info[at]toysandtools.nl

Is bestellen op rekening / factuur mogelijk?

Ja, voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening basis te bestellen. Voorwaarde is wel dat u besteld uit naam van een bestelling of bedrijf en daartoe gemachtigd bent door het bedrijf.

Bij uw bestelling vult u dan de juiste en volledige op naam stelling van het bedrijf in zoals bij KVK bekend is. Afhankelijk van de bestelling kan het zijn dat we u om aanvullende gegevens vragen.

 

 

Kan ik het product ook bij een ander laten bezorgen?

Ja. Standaard wordt uw adresgegevens gebruikt als afleveradres. Wilt u de producten bijvoorbeeld kado doen, geeft u dan bij uw bestelling, bij stap 3, in het veld “eventuele vragen/opmerkingen” duidelijk aan, wie de ontvanger is en het wat het afleveradres moet zijn.

Moet ik verzendkosten betalen?

U heeft de mogelijkheid om de producten kosteloos bij ons magazijn in Zwolle af te halen. Op de pagina “Over Ons” vindt u onze adresgegevens. Afhalen is alleen mogelijk op afspraak.

Verder kunt u ervoor kiezen om producten te laten verzenden met postNL of GLS. Hieraan zitten kosten verbonden. Kijk voor actuele prijzen en verzendmethoden op onze pagina “Levertijd en Verzendkosten”.

Hoe zit het met de privacy van de door mij verstrekte gegevens?

Uw gegevens worden slechts door ons gebruikt om uw bestelling en de verzending ervan goed af te handelen. De gegevens worden nooit aan derden verstrekt.

Leveren jullie ook aan bedrijven, kinderdagverblijven, scholen en/of professionals?

Ja. Wij verkopen zowel aan particulieren als aan bedrijven, instellingen en professionals. U kunt uw bestelling gewoon via de webshop doorgeven en het verschuldigde bedrag betalen via Ideal of door het bedrag aan ons over te maken. Ook is het mogelijk voor bedrijven om een bestelling op rekening te plaatsen. Bij een eerste bestelling vragen we u vaak een aantal bedrijfsgegevens door te geven. Na uw bestellingen nemen wij hierover even contact met u op.

Ik zoek een speciaal product, maar deze kan ik niet vinden? Kunt u deze voor mij bestellen?
Wij kunnen veel verschillende producten bestellen. Als u aan ons doorgeeft wat voor een speelgoed u precies zoekt, zullen wij ons best doen om het product voor u te bestellen. Kunnen wij het niet voor u bestellen, dan zullen wij u proberen verder te helpen of te verwijzen naar onze collega's. 

Wij doen ons uiterste best om bij de speelgoedbeschrijvingen aan te geven voor wie het wel of niet geschikt is. Als kinderen of volwassenen meervoudig gehandicapt zijn kan het extra lastig zijn om geschikt speelgoed te vinden. Vaak zijn er te veel voorwaarden of uitzonderingen die wij bij het beschrijven van het product niet allemaal kunnen opnemen. In die gevallen kunt u het beste contact met ons opnemen. Dan kunnen we aan de hand van de mogelijkheden die het kind wel heeft wellicht iets vinden wat wel leuk en geschikt is.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja. Uiteraard kunnen we ook buiten Nederland leveren. Standaard zijn bestellingen vanuit België en Duitsland mogelijk. Als u woonachtig bent in een ander land is bestelling via de website nog niet mogelijk. U kunt uw bestelling wel via email doorgegeven. Wij nemen dan contact met u op over de exacte verzendkosten en de betaalwijze.

Woont u in Nederland, België of Duitsland en u wilt uw pakketje naar een ander land laten verzenden. Ook dat kan. Als u via email ons het juiste adres doorgeeft, dan kunnen wij u de exacte verzendkosten en betaalwijze doorgeven.
Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden